Care sunt avantajele sistemului de fidelizare a clienților? Ce este acest sistem de
fidelizare a clienților, Fidelico?
Vă vom prezenta avantajele sistemului de fidelizare al clienților.
Fidelico este acel sistem de fidelizare a clienților care se bazează pe acumularea punctelor bonus, care se desfășoară pe o platformă cloud. Astfel unul dintre avantajele sistemului de fidelizare al clienților este mulțumită acestei caracteristici, deoarece poate fi folosită instant, cu numeroase funcții și strategii pentru a răsplăti clientela fidelă și a atrage o clientelă nouă. Acum vă vom prezenta toate avantajele sistemului de fidelizare a clienților, pentru a vă
informa care sunt avantajele de care puteți beneficia prin acest sistem de fidelizare. Primul avantaj al acestui este faptul că este portabil, adică nu necesită să fie instalat, într-un mod foarte eficient poate fi accesat de pe orice PC, tabletă sau smartphone. O altă caracteristică de care putem beneficia este că acest sistem de fidelizare a fost gândit conform nevoilor, astfel poate fi personalizat fără probleme, oferindu-ne șansa de a adăuga funcții noi, care pot fi specifice firmei noastre. Primirea notificărilor este de asemenea un avantaj al sistemului de fidelizare, fiindcă aceste notificări pot fi primite atât prin mesaj SMS, cât și prin Newsletter, din aplicație. Multor persoane le este pe plac personalizarea fără costuri, fiindcă aceste carduri de fidelizare pot fi personalizate gratuit, după preferințele firmei.
Printre avantajele unei strategii de fidelizare a clienților se poate enumera și libertatea decizională. Fiecare firmă poate să aleagă în ce mod pot fi folosite punctele bonus acumulate pe baza cumpărăturilor făcute de către clienții lor fideli. Pot alege dintre reduceri pe baza punctelor bonus, vouchere, oferte speciale sau cadouri primite pe baza acumulării punctelor bonus.
Sperăm că în acest articol am reușit să vă prezentăm avantajele sistemului de fidelizare a clienților și să vă fim de folos pentru a lua cea mai bună decizie existentă.